Logga in
Registrera dig Glömt användarnamn eller lösenord?
Tipsa en kompis
Tipsa!

Forum: Sagan om ringen

Besviken: Sagan om det två tornen  

2002-12-22 14:59
SAgan om de två tornen vilken jävla besvikelse. Visst tempot var högre men jag blev så sur. Den var för seg, enterna var helkonstiga o så den jävla exorcismen av Theodred. O alverna som hamnar i Helms klyfta. Det enda som var suveränt gjord var Gollum. Magnifik

bu 

trueblues109 2002-12-25 19:23

Du är en av många som sagt det. JAg har inte sett 1.An (och kommer inte att se den) eller 2:An . Anledningen till det är de långtråkiga böckerna. Jag fattar inte att filmerna kan vara så populära

den var ju visst skitbra!! 

2002-12-27 17:36

jag såg the fellowship, och blev helt galen!! jag hade såklart stora förväntningar på the two towers väntade och väntade på att den skulle komma ut. och visstlevde den upp till förväntningarna!! den var ju faan lika bra som ettan! visst, enterna var väl kanske lite av en besvikelse, men det är väl inget att haka upp sig på?? eller? peter jackson förtjänar bättre än så, efter allt! han har gjort en supertolkning av världens bästa böcker och sk¨ådespelarna gjorde ett jättejobb! sagan är ju bäst!!!!! ps. love u elijah!

Kommentar till herr Jens inlägg "bu" 

MovieFreak 2003-01-07 22:03

Har du inte sett varken Härskarringen, Sagan om de två tornen, inte läst böckerna... Visar ju bara att du har enorma brister i ditt intellekt...noll tålamod... Well, your loss.

bra sagt! 

2003-01-12 01:38

kunde inte ha sagt det bättre själv! precis vad jag tänkte! snacka om att förlora nåt!! jaja, det är upp till dig, jenzzzzzz...

Sinnessjukt! 

Prisca 2003-01-24 23:59

Är du helt från vettet människa!? Hur kan du säga att den är dålig!? Hur kan du!? SVIKARE! Du borde åka in på psyket, med den uppfattningen om saker och ting.

JENS 

2003-01-31 22:21

snälla..... snacka inte skit om LOTR: många som hatat böckerna är besatta av filmerna, så säg inget!"!

Galen. 

Prisca 2003-02-01 20:13

Man kan inte tycka att någon av filmerna är dåliga, det går bara inte! Den uppfattningen finns inte. Inget i filmen var dåligt gjort, gör den själv då om den nu är så dålig, så får vi se om du hade gjort den mycket bättre. Och egentligen har du inget att säga till om, för du har inte ens SETT filmerna, så ta och kryp upp i ett litet hörn och håll käften.

FilmLovely 2003-02-04 09:56

Snälla ni, bråka inte om det.. Alla kna ha olika åsikter, men jag måste säga att ni som har sagt att sagan om ringen/ sagan om de två tornen är dålig har nåt problem.. självklart är böckerna lite tråkig att läsa, men filmerna är ju bra..

2003-03-30 22:03

Ja och långa kapitel oxå som ELronds rådslagning i första boken är ju på ca 30 sidor.....

Besviken 

2003-04-14 15:19

ja blev ganska besviken på att enterna fick en så liten roll. De skulle vara med vi slaget vi Helms klyfta men inte då.. och att alverna var där! näe det ska de inte vara.. Annars så var den helt ok men inte lika bra som böckerna.